...AL-KISAH CIK CT KELEMBAI...
#1# #2# #3# #4#
Welcome

Assalamualaikum...Haii si cantik/handsome...#SPMCANDIDATE2013...Flying colours SPM results, insya'ALLAH...Menjadi seorang MUSLIMAH yang sejati, insya'ALLAH...


De'Owner

CIK CT KELEMBAI
SWEET 17 (2013)
KEDAH,MALAYSIA
LOVE TWITTERING, LOVE INSTA, LOVE BLOGGING
Talks Here

hover the image

You can put anything at here.


My Past

Credit Sections


Own by : CIK CT KELEMBAI
Template by : hazdnul
Template by : Ziera
Editor: Ainaa Khodori
Others :


~ HATI YANG TERLUKA ~
Thursday 14 June 2012 | 20:21 | 1 panda




Harapan yang kita bina suatu ketika dahulu kini telah menjadi layu ...
Dulu , kau yang sentiasa membajai cinta kita dengan janjimu dan harapanmu agar ia terus mekar dan berkembang ...
Tapi kini , kau telah memungkiri janjimu , kau juga telah memusnahkan harapanmu ...
Aku tidak menyangka kau akan berbuat sedemikian ini kepada diriku ...
Adakah aku penyebab segala-galanya ??? Tapi ... Apa salah aku kepada dirimu ??? Aku tidak mengerti ...
Aku mengucapkan ribuan jutaan terima kasih kepada dirimu kerana kau telah membuatkan hati aku hancur , jiwaku terseksa dan hidupku menjadi merana ...

...TERIMA KASIH WAHAI TEMANKU...

Semoga kau berbahagia di sana ... Aku akan sentiasa mendoakan kebahagiaanmu ...
Biarkan aku di sini untuk mengumpul semula kekuatan diriku suatu ketika dahulu , tapi kali ini dengan semangat aku yang baru untuk bangun semula setelah kau berbuat begitu kepada aku ...
Aku sangat menyesal kerana mempercayaimu dulu ... SANGAT MENYESAL !!!
Pada hari yang akan mendatang ini , aku tidak mahu jatuh cinta kepada mana-mana lelaki ...
Aku tidak sanggup lagi ... Cukuplah sekali ... Bagi aku lelaki semua sama saja ... Hhhmmmmmm ...

...TERIMA KASIH WAHAI TEMANKU...



Thanks for reading